Ostatnie dni rejestracji do symulacji GMC Poland 2014!
Do 24 października wydłużona została rejestracja zespołów studenckich do udziału w 15. polskiej edycji konkursu Global Management Challenge.
To zaawansowana symulacja biznesowa, w której uczestnicy wcielają się w menedżerów zarządzających wirtualnymi spółkami oraz mogą sprawdzić się w rywalizacji na międzynarodowym rynku.
Cieszący się opinią emocjonującego szkolenia menedżerskiego GMC ma już w Polsce ponad 20 tysięcy absolwentów. W każdej edycji konkursu startują przedstawiciele różnych branż i specjalizacji. Przez kolejne tygodnie zarządzają wirtualnymi firmami, sprawdzając swoje umiejętności oraz wiedzę m.in. z obszaru analizy finansowej, planowania strategicznego, jak również zdolność prognozowania zmian rynkowych. GMC jest objęte patronatem Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie co roku odbywają się finały krajowe konkursu, oraz Narodowego Banku Polskiego, wspierającego edukację ekonomiczną młodych talentów (studentów).
Swój udział w nadchodzącej edycji GMC zapowiedzieli już reprezentanci takich firm jak m.in. Deloitte, MasterCard, JTI, Grupa Saint-Gobain, EDF, PGE, Mondi Świecie, TRI, LOTTE Wedel, Robert Bosch, Grupa Żywiec, Volvo Trucks.
Oprócz profesjonalistów w konkursie GMC Poland udział biorą również młode obiecujące talenty, czyli wyselekcjonowani studenci uniwersytetów, uczelni ekonomicznych i technicznych, wspierani przez partnerów konkursu, czyli Deloitte oraz MasterCard.
Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału MasterCard Europe, potwierdza: „Konkurs Global Management Challenge to świetna okazja, aby wyłonić najbardziej obiecujące talenty z grona ambitnych studentów, ale również doskonały trening dla doświadczonych już menedżerów, dający możliwość rozwoju swoich umiejętności. Świetnie wyedukowani specjaliści i menedżerowie, którzy mogą sprawdzić się w tego typu konkursach i jednocześnie podnieść swoje kwalifikacje, są niezbędnym ogniwem w budowaniu innowacyjnej gospodarki, w której rozwój MasterCard angażuje się od lat.”
Na najlepszy zespół czeka zaszczyt reprezentowania Polski w finale światowym (kwiecień 2015) oraz studia podyplomowe. Więcej informacji oraz rejestracja na www.gmcpoland.pl.
Aby wziąć udział w konkursie należy:
- utworzyć zespół (3-5 osób) - istnieje możliwość łączenia studentów różnych lat i kierunków studiów oraz uczelni w jednej drużynie;
- wypełnić kartę rejestracyjną dostępną na stronie www.gmcpoland.pl/rejestracja-studentow/;
- po otrzymaniu potwierdzenia od organizatorów wypełnić dostępną na stronie aplikację z informacjami na temat uczestników i odesłać ją mailem na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .'; document.write( '' ); document.write( addy_text65782 ); document.write( '<\/a>' ); //--> Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Organizator w Polsce: BIGRAM Personnel Consulting.
Partnerzy strategiczni: Deloitte, MasterCard.
Sponsor GMC Alumni: Orange Polska.
Patroni honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski.
Patroni medialni: Gazeta Ubezpieczeniowa, Personel i Zarządzanie, THINKTANK.
Patroni internetowi: MarkaPracodawcy.pl, PulsHR.pl, wnp.pl, EuroPress, GetResponse.
Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, magazyn TREND.