Oferta pracy Nr 02/02/2016
Stanowisko:Specjalista ds. Informatycznego Wsparcia Użytkowników
Miejsce pracy: BIała Podlaska

Firma AVIVA z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 44, 02-672 Warszawa poszukuje pracowników (praca zdalna) na stanowisko Specjalisty ds. Informatycznego Wsparcia Użytkowników.

 

Liczba oferowanych miejsc pracy: 2

Rodzaj umowy: zlecenie

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Zakres obowiązków:

  • przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń/reklamacji od użytkowników przestrzegając uzgodnione procedury
  • informowanie użytkowników o statusie zgłoszenia i postępie w rozwiązaniu
  • diagnoza zgłoszenia, próba rozwiązania lub przekazanie do właściwej komórki zgodnie z obowiązującymi gwarancjami dotyczącymi usługi
  • monitorowanie i eskalowanie zgłoszeń zgodnie z uzgodnionym poziomem świadczenia usług
  • zarządzanie cyklem życia zgłoszenia włącznie z zamknięciem i weryfikacją
  • komunikowanie planowanych lub krótkoterminowych zmian w poziomie świadczenia usług
  • identyfikowanie problemów oraz przyczynianie się do ich rozwiązań

Wymagane wykształcenie: średnie

Oczekiwane kwalifikacje, umiejętności i uprawnienia:

  • doświadczenie we współpracy z użytkownikami wewnętrznymi, dostawcami usług oraz sprzętu mile widziane
  • nastawienie na profesjonalną obsługę klienta
  • zdolności analityczne i negocjacyjne
  • dobra znajomość języka angielskiego

Wymagany staż pracy: brak

 

Osoby zainteresowane ofertą pracy, proszone są o przesyłanie CV drogą elektroniczną na ades: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. wraz z dopiskiem o ochronie danych osobowych do dnia 23.03.2016 r.

wtorek, 23 lutego 2016 13:39 Poprawiony: wtorek, 23 lutego 2016 15:19 Wpisany przez Anna Bogusz

Sekcja Praktyk Studenckich i Biura Karier - Oferty pracy stałej