Oferta pracy Nr 02/02/2016
Stanowisko:Specjalista ds. Informatycznego Wsparcia Użytkowników
Miejsce pracy: BIała Podlaska
Firma AVIVA z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 44, 02-672 Warszawa poszukuje pracowników (
praca zdalna) na stanowisko Specjalisty ds. Informatycznego Wsparcia Użytkowników.
Liczba oferowanych miejsc pracy: 2
Rodzaj umowy: zlecenie
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń/reklamacji od użytkowników przestrzegając uzgodnione procedury
- informowanie użytkowników o statusie zgłoszenia i postępie w rozwiązaniu
- diagnoza zgłoszenia, próba rozwiązania lub przekazanie do właściwej komórki zgodnie z obowiązującymi gwarancjami dotyczącymi usługi
- monitorowanie i eskalowanie zgłoszeń zgodnie z uzgodnionym poziomem świadczenia usług
- zarządzanie cyklem życia zgłoszenia włącznie z zamknięciem i weryfikacją
- komunikowanie planowanych lub krótkoterminowych zmian w poziomie świadczenia usług
- identyfikowanie problemów oraz przyczynianie się do ich rozwiązań
Wymagane wykształcenie: średnie
Oczekiwane kwalifikacje, umiejętności i uprawnienia:
- doświadczenie we współpracy z użytkownikami wewnętrznymi, dostawcami usług oraz sprzętu mile widziane
- nastawienie na profesjonalną obsługę klienta
- zdolności analityczne i negocjacyjne
- dobra znajomość języka angielskiego
Wymagany staż pracy: brak
Osoby zainteresowane ofertą pracy, proszone są o przesyłanie CV drogą elektroniczną na ades:
Diese E-Mail-Adresse ist gegen Spambots geschützt! JavaScript muss aktiviert werden, damit sie angezeigt werden kann.
wraz z dopiskiem o ochronie danych osobowych do dnia 23.03.2016 r.
Dienstag, den 23. Februar 2016 um 13:39 Uhr
Zuletzt aktualisiert am Dienstag, den 23. Februar 2016 um 15:19 Uhr
Geschrieben von: Anna Bogusz
Sekcja Praktyk Studenckich i Biura Karier -
Oferty pracy stałej