Akademia Bialska Nauk Stosowanych :: Downloads RSS

Tom IV, nr 2, rok 2011 RSS

Wersją pierwotną niniejszego numeru jest wersja papierowa.

Seite:  1 2 Nächste »

05 OCENA WARTOŚCI TERYTORIUM DLA DOCELOWYCH GRUP KONSUMENTÓW METODĄ REFLEKSJI STRATEGICZNEJ Download

Kurzbeschreibung:
Streszczenie: Celem pracy jest ukazanie możliwości wykorzystania jednego z etapów metody refleksji strategicznej tak do całościowej oceny wart...
Dateigröße:
234.7 KB
Dateidatum:
27.12.2011

17 Spis treści Download

Dateigröße:
108.3 KB
Dateidatum:
28.12.2011

01 POZYCJONOWANIE JAKO PODSTAWA STRATEGII MARKETINGOWEJ MIAST I REGIONÓW Download

Kurzbeschreibung:
Streszczenie: Autor przedstawił istotę oraz główne uwarunkowania i etapy strategii pozycjonowania jednostek terytorialnych. Problem wyraźnie z...
Dateigröße:
220.6 KB
Dateidatum:
27.12.2011

12 POLITYKA INWESTYCYJNA WAŻNYM INSTRUMENTEM DETERMINUJĄCYM KONKURENCYJNOŚĆ I ROZWÓJ GMINY Download

Kurzbeschreibung:
Streszczenie: Artykuł dotyczy problemu rozwoju lokalnego, który odbywa się w warunkach ciągłej rywalizacji pomiędzy jednostkami terytorialnym...
Dateigröße:
258.3 KB
Dateidatum:
28.12.2011

11 GMINY POWIATU BIALSKIEGO JAKO PODMIOTY DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH REALIZOWANYCH W RAMACH ŚRODKÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO Download

Kurzbeschreibung:
Streszczenie: W artykule podjęto próbę odpowiedzi na pytanie jakie działania mogą sprzyjać pozyskiwaniu przez gminy środków finansowych, zw...
Dateigröße:
575.1 KB
Dateidatum:
28.12.2011

02 STRATEGIA ROZWOJU MIASTA JAKO PRZEDMIOT TRANSAKCJI BIZNESOWYCH NA PRZYKŁADZIE UKRAINY Download

Kurzbeschreibung:
Streszczenie: scharakteryzowano strategię rozwoju miasta jako przedmiot transakcji na rynku usług, przedstawiono głównych interesantów opracow...
Dateigröße:
192.6 KB
Dateidatum:
27.12.2011

10 WIZERUNEK MIASTA KIELCE W POLSCE I NA ŚWIECIE - STUDIUM PRZYPADKU Download

Kurzbeschreibung:
Streszczenie: Artykuł stanowi próbę prezentacji wizerunku miasta Kielce. Autor zawarł w nim analizę dokumentacji związanej z działalnością...
Dateigröße:
242.7 KB
Dateidatum:
28.12.2011

03 EVENT MARKETING JAKO INSTRUMENT DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH ŁÓDZKIEGO SAMORZĄDU Download

Kurzbeschreibung:
Streszczenie: W społeczności lokalnej zawsze istnieją rozbieżności pomiędzy potrzebami danej grupy a sposobami zaspokajania tych potrzeb czy ...
Dateigröße:
329.7 KB
Dateidatum:
27.12.2011
Seite:  1 2 Nächste »