Akademia Bialska Nauk Stosowanych :: Downloads RSS

Tom IV, nr 2, rok 2011 RSS

Wersją pierwotną niniejszego numeru jest wersja papierowa.

Dateien

Sortieren nach: ID | Dateititel | Downloads | Letzte Änderung | Einsteller | Autor | durchschnittliche Bewertung
Seite:  « Vorhergehende 1 2

17 Spis treści Download

Dateigröße:
108.3 KB
Dateidatum:
28.12.2011

01 POZYCJONOWANIE JAKO PODSTAWA STRATEGII MARKETINGOWEJ MIAST I REGIONÓW Download

Kurzbeschreibung:
Streszczenie: Autor przedstawił istotę oraz główne uwarunkowania i etapy strategii pozycjonowania jednostek terytorialnych. Problem wyraźnie z...
Dateigröße:
220.6 KB
Dateidatum:
27.12.2011

09 SAMORZĄD GMINY JAKO PODMIOT DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NA PRZYKŁADZIE GMIN OBJĘTYCH SIECIĄ NATURA 2000 Download

Kurzbeschreibung:
Streszczenie: W opracowaniu dokonano oceny aktywności władz samorządowych 14 gmin regionu Zielone Płuca Polski w realizacji działań marketing...
Dateigröße:
220.6 KB
Dateidatum:
28.12.2011

06 PUBLIC RELATIONS W DZIAŁALNOŚCI JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO Download

Kurzbeschreibung:
Streszczenie: W niniejszym opracowaniu przedstawiono zagadnienie wykorzystania public relations (PR) w komunikacji marketingowej jednostek samorzą...
Dateigröße:
298.1 KB
Dateidatum:
27.12.2011

08 WYKORZYSTANIE INSTRUMENTÓW MARKETINGU TERYTORIALNEGO NA OBSZARACH WIEJSKICH WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO Download

Kurzbeschreibung:
Streszczenie: Celem opracowania jest przedstawienie wybranych instrumentów z zakresu marketingu terytorialnego kierowanych przez władze samorząd...
Dateigröße:
260.1 KB
Dateidatum:
28.12.2011
Seite:  « Vorhergehende 1 2