JĘZYK ANGIELSKI I ROK
STUDENCI SPECJALIZACJI NAUCZYCIELSKIEJ
ORGANIZACJA PRAKTYK PEDAGOGICZNO – PSYCHOLOGICZNYCH
W ROKU AKADEMICKIM 2015/2016
STUDENCI SPECJALIZACJI NAUCZYCIELSKIEJ : JĘZYK ANGIELSKI
ORGANIZACJA PRAKTYK PEDAGOGICZNO – PSYCHOLOGICZNYCH
W ROKU AKADEMICKIM 2015/2016
I ROK
1. Student może wskazać miejsce praktyk, w którym zamierza odbyć praktykę pedagogiczno – psychologiczną, biorąc pod uwagę możliwość zrealizowania założeń programowych /praktyka realizowana u pedagoga, psychologa w szkole podstawowej, przedszkolu;
- w tej sytuacji należy pobrać i odpowiednio wypełnić „List intencyjny – skierowanie na praktykę" (załącznik Nr 1 – nie należy podpisywać), porozumienie (załącznikNr 2), umowę – zlecenia (załącznik Nr 3) oraz oświadczenie do celów ZUS (załącznik Nr 4) ;
2. „List intencyjny – skierowanie na praktykę", oświadczenie do celów ZUS – w jednym egzemplarzu, porozumienie i umowa zlecenia – w dwóch egzemplarzach, należy uzupełnić o dane studenta a następnie złożyć w pok.367R - Sekcja Praktyk Studenckich i Biura Karier (SPSiBK).
3. Złożone, a następnie odebrane z SPSiBK podpisane dokumenty przez uczelnię, stanowią podstawę do realizacji praktyk w wybranej przez siebie szkole. Po podpisaniu porozumienia przez szkołę oraz umowy – zlecenia przez mentora /opiekuna praktyk z ramienia szkoły/, dokumenty należy zwrócić do SPSiBK, pok.367R, celem wydania dzienniczka praktyk.
4. W celu zachowania chronologicznej numeracji prosimy o nie wpisywanie daty zawarcia umowy – zlecenia i porozumienia;
5. Student udający się na praktykę powinien być ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). Szczegółowe informacje dotyczące ubezpieczenia podane są na stronie internetowej Uczelni.
4. Wskazane dokumenty należy złożyć w pok. 367R - SPSiBK tel. (083) 344-99-29 w terminie do dnia 30.05.2016r.
Załączniki do pobrania:
zalacznik_nr_1_List_int_encyjny_skier.16.docx
Porozumienie_zacznik_Nr_2 16.docx
Umowa_zlec.zacznik_Nr_3 16.doc
zacznik_Nr_4_Oswiadczenie_do_ZUS_16.rtf
Wednesday, 06 April 2016 11:54 Last Updated on Monday, 09 May 2016 12:49