Konkurs
„Teraz Polska Promocja i Rozwój"
na najlepszą pracę magisterską dotyczącą konkurencyjności Polski
X edycja 2016
Ruszyła już, jubileuszowa, X edycja konkursu „Teraz Polska Promocja i Rozwój" na najlepszą pracę magisterską z zakresu konkurencyjności i innowacyjności gospodarki polskiej, marketingu terytorialnego i narodowego, zdolności konkurencyjnej kraju, jego wyzwań rozwojowych oraz promocji Polski w kraju i na świecie.
Oczekujemy prac magisterskich poświęconych zagadnieniom istotnym z punktu widzenia potrzeby wpierania konkurencyjności oraz wzmacniania źródeł wzrostu i rozwoju gospodarczego Polski.
Atutem konkursu są atrakcyjne nagrody pieniężne, praktyki i staże oraz możliwość zgłoszenia fragmentów nagrodzonych prac do publikacji w formie e-booka pt. „Teraz Polska Promocja – tom 8".
Oprócz głównych nagród pieniężnych ustanawiane są także nagrody specjalne:
- Nagroda Ministra Rozwoju dla najlepszej pracy dotyczącej promocji gospodarczej Polski;
- Nagroda Ministra Sportu i Turystyki dla najlepszej pracy dotyczącej promocji sportu i turystyki;
- Nagroda Ministra Spraw Zagranicznych dla najlepszej pracy dotyczącej promocji wizerunkowej Polski oraz promocji dyplomatycznej (pod warunkiem jej ustanowienia przez Ministra);
- Nagroda Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi dla najlepszej pracy dotyczącej promocji polskiej branży i produktów rolno-spożywczych oraz promocji obszarów wiejskich w agroturystyce;
- Nagroda Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla najlepszej pracy dotyczącej promocji polskiej nauki;
- Nagroda Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego dla najlepszej pracy dotyczącej promocji kultury polskiej;Nagroda Ministra Energii dla najlepszej pracy magisterskiej dotyczącej promocji Polskiej gospodarki energetycznej;
- Nagroda Ministra Cyfryzacji dla najlepszej pracy magisterskiej dotyczącej promocji cyfryzacji/informatyzacji Polski;
- Nagroda Instytutu Adama Mickiewicza dla najlepszej pracy dotyczącej promocji kultury polskiej zagranicą.
KONKURS TERAZ POLSKA PROMOCJA I ROZWÓJ
TEMATYKA KONKURSU
|
WYDZIAŁ
|
HASŁA GŁÓWNE
|
HASŁA UZUPEŁNIAJĄCE
|
- EKONOMIA
- FINANSE
- STUDIA LOKALNE I REGIONALNE
|
ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKI:
- INNOWACYJNOŚĆ
- PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
- KONKURENCYJNOŚĆ
|
- rozwój i wspieranie przedsiębiorczości
- konkurencyjność i innowacyjność polskich produktów, firm, branż i regionów
- badania i rozwój
- rozwój społeczno-ekonomiczny miast i regionów
- umiędzynarodowienie polskiej Gospodarki
- rynki finansowe a rozwój i konkurencyjność Polski
- strategie rozwoju i strategie marketingowe miast i regionów
- marka Polski, promocja kraju w świecie, jego regionów i produktów
|
- SOCJOLOGIA
- PSYCHOLOGIA
- NAUKI SPOŁECZNE
- FILOZOFIA
- PRAWO I ADMINISTRACJA
- KULTUROZNAWSTWO
|
ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKI:
- LUDZIE
- POTENCJAŁ
- UWARUNKOWANIA
|
- marka Polska, promocja Polski w świecie
- wybitni Polacy i wybitne polskie osiągnięcia (gospodarcze, kulturalne, naukowe, sportowe, społeczne) zasługujące na popularyzację w świecie
- dobre praktyki w obszarze przedsiębiorczości, innowacyjności, zarządzania w administracji publicznej, kulturze, sporcie, nauce, edukacji
- instytucjonalne uwarunkowania konkurencyjności i rozwoju Polski (system prawny, sfera edukacji i nauki, instytucje wsparcia biznesu i in.)
- marketing polskich miast i regionów
- spójność społeczno-ekonomiczna Polski, społeczne i demograficzne wyzwania Rozwoju
- rola kapitału ludzkiego, intelektualnego i społecznego w rozwoju Polski
|
- NAUKI POLITYCZNE
- DZIENNIKARSTWO
- STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE
|
POLSKA W ŚWIECIE:
- TOŻSAMOŚĆ
- WIZERUNEK
- PROMOCJA
|
- promocja Polski w świecie
- Polska w stosunkach międzynarodowych
- działania marketingowe polskich miast i regionów
- promocja kulturalna i naukowa (w tym zarządzanie w kulturze i nauce, promocja kształcenia, innowacyjności i kreatywności, promocja polskich osiągnięć naukowych, edukacyjnych i kulturalnych w kraju i w świecie)
- wybitni Polacy i wybitne polskie osiągnięcia (gospodarcze, kulturalne, naukowe, sportowe, społeczne) zasługujące na popularyzację w świecie
|
- WYDZIAŁY ROLNICZE I DOTYCZĄCE OBSZARÓW WIEJSKICH
|
ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKIEGO ROLNICTWA I OBSZARÓW WIEJSKICH
|
- rozwój, konkurencyjność i promocja sektora rolno-spożywczego
- produkty i specjalności regionalne
- międzynarodowa konkurencyjność sektora rolno-spożywczego
- rozwój obszarów wiejskich
|
|
PROMOCJA POLSKICH OSIĄGNIĘĆ, DOBRE PRAKTYKI ZARZĄDZANIA
|
- marka Polska, promocja Polski w świecie
- działania marketingowe polskich miast i regionów
- międzynarodowe sukcesy polskich branż i firm
- dobre praktyki w obszarze przedsiębiorczości, innowacyjności, zarządzania w administracji publicznej, kulturze, sporcie, nauce, edukacji
- skuteczność i efektywność strategii i narzędzi zarządzania i Marketingu
- polskie branże/firmy/produkty flagowe, ich konkurencyjność, rozwój i promocja
|
- TURYSTYKA
- REKREACJA
- SPORT
|
ROZWÓJ I PROMOCJA TURYSTYKI, REKREACJI I SPORTU
|
- rozwój i promocja turystyki (w tym konkurencyjność oferty turystycznej, turystyczna marka regionów i miast Polski)
- konkurencyjność i promocja polskiego sportu (w tym promocji Polski poprzez sport i promocja polskiego sportu)
- produkty i specjalności regionalne
|
Na prace magisterskie obronione nie wcześniej niż 1 stycznia 2015 roku
czekamy do 20 października 2016
Zgłoś pracę
Poznaj regulamin Konkursu
Tuesday, 10 May 2016 07:45
Last Updated on Monday, 18 July 2016 13:18
Written by Anna Bogusz
Sekcja Praktyk Studenckich i Biura Karier -
Konkursy / stypendia