Akademia Bialska Nauk Stosowanych :: dział plików RSS

Tom IV, nr 1, rok 2011 RSS

Wersją pierwotną niniejszego numeru jest wersja papierowa.

Pliki

Sortuj wg: ID | Nazwy | Pobrań | Daty dodania | Osoby wysyłającej | Autor | Ocena
Strona:  1 2 Następny »

13_postawa_obywatelska87032.pdf Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: Proces lokalnego rozwoju opiera się na doskonaleniu usług publicznych oraz stwarzaniu takich możliwości działania, które są w ...
Rozmiar:
195.2 KB
Wersja z dnia:
03.09.2011

18_streszczenie_rozprawy_doktorskiej22550.pdf Pobierz

Rozmiar:
302.3 KB
Wersja z dnia:
03.09.2011

06_education_and_regional_development...9645.pdf Pobierz

Krótki opis:
Abstract: The contribution of human capital is well recognized in organization’s and society’s prosperity. Thus, the competitiveness of global ...
Rozmiar:
234.7 KB
Wersja z dnia:
03.09.2011

03_strony_internetowe_jako_narzedzie...85327.pdf Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: W ciągu ostatnich kilkunastu lat Internet rozprzestrzenił się praktycznie na cały świat. Na samym początku stanowił narzędzie...
Rozmiar:
229.0 KB
Wersja z dnia:
03.09.2011

02_zroznicowanie_interpretacyjne...94661.pdf Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: We wstępie do artykułu został krótko przedstawiony rys rozwojowy marketingu terytorialnego. Początkowo marketing był charaktery...
Rozmiar:
204.6 KB
Wersja z dnia:
03.09.2011

14_recenzja_j._franc-dabrowska92534.pdf Pobierz

Rozmiar:
157.1 KB
Wersja z dnia:
03.09.2011

11_zastosowanie_systemow...3385.pdf Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: Zastosowanie technik GIS w zarządzaniu jednostką terytorialną jest metodą dającą możliwość pełnego procesu inwentaryzacji i...
Rozmiar:
277.8 KB
Wersja z dnia:
03.09.2011

05_convention_bureau36859.pdf Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: Artykuł zawiera ogólną charakterystykę krajowych convention bureau, organizacji odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku poszczeg
Rozmiar:
223.8 KB
Wersja z dnia:
03.09.2011

01_istota_i_etapy_rozwoju...11188.pdf Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: Marketing terytorialny (marketing miejsca) to bez wątpienia jeden z najszybciej rozwijających się w ostatnim okresie obszarów teo...
Rozmiar:
283.8 KB
Wersja z dnia:
03.09.2011

08_etnocentryzm_konsumencki...92039.pdf Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: W artykule dokonano analizy postaw konsumentów wobec produktów regionalnych, która może być ważnym ogniwem przy budowaniu strat...
Rozmiar:
240.0 KB
Wersja z dnia:
03.09.2011
Strona:  1 2 Następny »