Akademia Bialska Nauk Stosowanych :: dział plików RSS

Tom IV, nr 2, rok 2011 RSS

Wersją pierwotną niniejszego numeru jest wersja papierowa.

Pliki

Sortuj wg: ID | Nazwy | Pobrań | Daty dodania | Osoby wysyłającej | Autor | Ocena
Strona:  1 2 Następny »

01 POZYCJONOWANIE JAKO PODSTAWA STRATEGII MARKETINGOWEJ MIAST I REGIONÓW Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: Autor przedstawił istotę oraz główne uwarunkowania i etapy strategii pozycjonowania jednostek terytorialnych. Problem wyraźnie z...
Rozmiar:
220.6 KB
Wersja z dnia:
27.12.2011

02 STRATEGIA ROZWOJU MIASTA JAKO PRZEDMIOT TRANSAKCJI BIZNESOWYCH NA PRZYKŁADZIE UKRAINY Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: scharakteryzowano strategię rozwoju miasta jako przedmiot transakcji na rynku usług, przedstawiono głównych interesantów opracow...
Rozmiar:
192.6 KB
Wersja z dnia:
27.12.2011

03 EVENT MARKETING JAKO INSTRUMENT DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH ŁÓDZKIEGO SAMORZĄDU Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: W społeczności lokalnej zawsze istnieją rozbieżności pomiędzy potrzebami danej grupy a sposobami zaspokajania tych potrzeb czy ...
Rozmiar:
329.7 KB
Wersja z dnia:
27.12.2011

04 PARK TECHNOLOGICZNY JAKO KORZYŚĆ TERYTORIALNA I PODMIOT MARKETINGU TERYTORIALNEGO Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: Z uwagi na budowę gospodarki opartej na wiedzy, w otoczeniu przedsiębiorstw pojawiły się nowe podmioty – instytucje wsparcia in...
Rozmiar:
965.1 KB
Wersja z dnia:
27.12.2011

05 OCENA WARTOŚCI TERYTORIUM DLA DOCELOWYCH GRUP KONSUMENTÓW METODĄ REFLEKSJI STRATEGICZNEJ Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: Celem pracy jest ukazanie możliwości wykorzystania jednego z etapów metody refleksji strategicznej tak do całościowej oceny wart...
Rozmiar:
234.7 KB
Wersja z dnia:
27.12.2011

06 PUBLIC RELATIONS W DZIAŁALNOŚCI JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: W niniejszym opracowaniu przedstawiono zagadnienie wykorzystania public relations (PR) w komunikacji marketingowej jednostek samorzą...
Rozmiar:
298.1 KB
Wersja z dnia:
27.12.2011

07 NIESTANDARDOWE DZIAŁANIA PROMOCYJNE POLSKICH JEDNOSTEK TERYTORIALNYCH Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: W opracowaniu wskazano przesłanki rozszerzania działań promocyjnych jednostek terytorialnych oraz odniesiono się do istoty niesta...
Rozmiar:
406.7 KB
Wersja z dnia:
28.12.2011

08 WYKORZYSTANIE INSTRUMENTÓW MARKETINGU TERYTORIALNEGO NA OBSZARACH WIEJSKICH WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: Celem opracowania jest przedstawienie wybranych instrumentów z zakresu marketingu terytorialnego kierowanych przez władze samorząd...
Rozmiar:
260.1 KB
Wersja z dnia:
28.12.2011

09 SAMORZĄD GMINY JAKO PODMIOT DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NA PRZYKŁADZIE GMIN OBJĘTYCH SIECIĄ NATURA 2000 Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: W opracowaniu dokonano oceny aktywności władz samorządowych 14 gmin regionu Zielone Płuca Polski w realizacji działań marketing...
Rozmiar:
220.6 KB
Wersja z dnia:
28.12.2011

10 WIZERUNEK MIASTA KIELCE W POLSCE I NA ŚWIECIE - STUDIUM PRZYPADKU Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: Artykuł stanowi próbę prezentacji wizerunku miasta Kielce. Autor zawarł w nim analizę dokumentacji związanej z działalnością...
Rozmiar:
242.7 KB
Wersja z dnia:
28.12.2011
Strona:  1 2 Następny »