You have downloaded this file 0 times in the last 24 hours, limit is 0.
Your file downloads total 0 in the last 24 hours, limit is 0.

07 NIESTANDARDOWE DZIAŁANIA PROMOCYJNE POLSKICH JEDNOSTEK TERYTORIALNYCH Pobierz

Opis:

Streszczenie: W opracowaniu wskazano przesłanki rozszerzania działań promocyjnych jednostek terytorialnych oraz odniesiono się do istoty niestandardowych form komunikacji marketingowej. Głównym zamierzeniem było zidentyfikowanie oraz pogrupowanie nieszablonowych – innych, niż uznawane za tradycyjne – działań promocyjnych zrealizowanych w ciągu kilku ostatnich lat przez polskie miasta i regiony. Działania te, ze względu na swój nowatorski charakter, można zakwalifikować jako ambient media. W odniesieniu do każdej z wyodrębnionych form promocji – product placement, gier miejskich, fotokodów, wydarzeń marketingowych, nietypowych nośników treści reklamowych, nowatorskich kanałów komunikacji internetowej, field marketingu – przywołano liczne przykłady. Autor w swoich rozważaniach oparł się na wieloletnich obserwacjach aktywności marketingowej polskich jednostek terytorialnych.

Słowa kluczowe: promocja, marketing terytorialny, ambient media.

Rozmiar:
406.7 KB
Autor:
Marcin Gębarowski
Wersja z dnia:
28.12.2011