Akademia Bialska Nauk Stosowanych :: dział plików RSS

Tom V, nr 1, rok 2012 RSS

Wersją pierwotną niniejszego numeru jest wersja elektroniczna.

Pliki

Sortuj wg: ID | Nazwy | Pobrań | Daty dodania | Osoby wysyłającej | Autor | Ocena
Strona:  1 2 Następny »

12 WIZERUNEK MIASTA TURYSTYCZNEGO ORAZ JEGO WYMIAR MARKETINGOWY Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: W opracowaniu zaprezentowano wybrane zagadnienia problematyki wizerunku miasta. Celem artyku-łu jest próba interpretacji wizerunku ...
Rozmiar:
318.21 Kb
Wersja z dnia:
18.06.2012

04 OCZEKIWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG AGROTURYSTYCZNYCH Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: Celem pracy było rozpoznanie oczekiwań konsumentów usług gospodarstw agroturystycznych w wybranych gminach województwa lubelskie...
Rozmiar:
1,438.34 Kb
Wersja z dnia:
18.06.2012

03 ZNACZENIE TURYSTYKI W STRATEGII ROZWOJU GMINY Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: W dążeniu do szybkiego rozwoju gminy i poprawy życia jej mieszkańców, należy podjąć szereg działań. Do najważniejszych nal...
Rozmiar:
280.01 Kb
Wersja z dnia:
18.06.2012

05 ROLA INTERNETU W PROMOCJI USŁUG AGROTURYSTYCZNYCH Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: W niniejszym artykule przybliżono cele i narzędzia promocji, źródła informacji o ofercie gospodarstw agroturystycznych preferowa...
Rozmiar:
803.75 Kb
Wersja z dnia:
18.06.2012

10 WSPÓŁPRACA SAMORZĄDÓW GMINNYCH I POWIATOWYCH Z INSTYTUCJAMI WSPIERAJĄCYMI ROZWÓJ TURYSTYKI W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: Celem artykułu jest określenie form i zakresu współpracy urzędów powiatowych (miasta) oraz urzędów gminy z instytucjami wspie...
Rozmiar:
321.22 Kb
Wersja z dnia:
18.06.2012

07 ANALIZA I OCENA INSTRUMENTÓW MARKETINGOWYCH WYKORZYSTYWANYCH W PROMOCJI TURYSTYCZNEJ WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: W artykule dokonano analizy instrumentów marketingowych wykorzystywanych w promocji turystycznej województwa dolnośląskiego. Na p...
Rozmiar:
1,004.74 Kb
Wersja z dnia:
18.06.2012

02 SPECYFIKA MARKETINGU W KSZTAŁTOWANIU FUNKCJI TURYSTYCZNYCH OBSZARU TURYSTYCZNEGO Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: Celem opracowania jest próba przedstawienia roli marketingu w kształtowaniu funkcji turystycznej obszaru. Cechy obszaru, takie jak ...
Rozmiar:
266.27 Kb
Wersja z dnia:
18.06.2012

01 PRODUKT TURYSTYCZNY JAKO WYRAZ TRADYCJI I KULTURY REGIONU NA PRZYKŁADZIE WINA PORTO I MUZYKI FADO - NARODOWYCH PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH PORTUGALII Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: Praca poświecona prezentacji dwóch podstawowych produktów turystycznych Portugalii zakorzenionych w tradycji i kulturze tego kraju...
Rozmiar:
343.21 Kb
Wersja z dnia:
18.06.2012

06 STRONY INTERNETOWE JAKO INSTRUMENT W POZYCJONOWANIU KONKURENCYJNOŚCI GMIN NA PRZYKŁADZIE WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO Pobierz

Krótki opis:
Streszczenie: W artykule przedstawiono klasyfikację stron internetowych jakie posiadają gminy. Autor poszukuje zależności pomiędzy ich jakośc...
Rozmiar:
1,194.60 Kb
Wersja z dnia:
18.06.2012
Strona:  1 2 Następny »