Akademia Bialska Nauk Stosowanych : �������� ����� RSS

Tom IV, nr 1, rok 2011 RSS

Wersją pierwotną niniejszego numeru jest wersja papierowa.

�����

����������� ��: ID | �������� | �� ������������ | ���� | Submitter | ����� | �������
Page:  1 2 Next »

05_convention_bureau36859.pdf �������

������� ��������:
Streszczenie: Artykuł zawiera ogólną charakterystykę krajowych convention bureau, organizacji odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku poszczeg
������:
223.8 KB
����:
03.09.2011

02_zroznicowanie_interpretacyjne...94661.pdf �������

������� ��������:
Streszczenie: We wstępie do artykułu został krótko przedstawiony rys rozwojowy marketingu terytorialnego. Początkowo marketing był charaktery...
������:
204.6 KB
����:
03.09.2011

03_strony_internetowe_jako_narzedzie...85327.pdf �������

������� ��������:
Streszczenie: W ciągu ostatnich kilkunastu lat Internet rozprzestrzenił się praktycznie na cały świat. Na samym początku stanowił narzędzie...
������:
229.0 KB
����:
03.09.2011

09_informacja_turystyczna...5079.pdf �������

������� ��������:
Streszczenie: Praca poświęcona ocenie organizacji i funkcjonowania systemów informacji turystycznej w miastach oraz jej roli w kształtowaniu ru...
������:
297.6 KB
����:
03.09.2011

07_mieszkancy_jako_adresat...24603.pdf �������

������� ��������:
Streszczenie: Praca poświęcona ocenie działalności marketingowej władz samorządowych skierowanej do mieszkańców, na przykładzie gminy Zabi...
������:
226.9 KB
����:
03.09.2011

08_etnocentryzm_konsumencki...92039.pdf �������

������� ��������:
Streszczenie: W artykule dokonano analizy postaw konsumentów wobec produktów regionalnych, która może być ważnym ogniwem przy budowaniu strat...
������:
240.0 KB
����:
03.09.2011

06_education_and_regional_development...9645.pdf �������

������� ��������:
Abstract: The contribution of human capital is well recognized in organization’s and society’s prosperity. Thus, the competitiveness of global ...
������:
234.7 KB
����:
03.09.2011

04_marketing_miast_szczegolnych62642.pdf �������

������� ��������:
Streszczenie: Celem artykułu jest zdefiniowanie kategorii oraz istoty miast szczególnych w dziedzinie wiedzy określanej jako marketing miejsc. P...
������:
232.8 KB
����:
03.09.2011

01_istota_i_etapy_rozwoju...11188.pdf �������

������� ��������:
Streszczenie: Marketing terytorialny (marketing miejsca) to bez wątpienia jeden z najszybciej rozwijających się w ostatnim okresie obszarów teo...
������:
283.8 KB
����:
03.09.2011

10_informacja_i_promocja37695.pdf �������

������� ��������:
Streszczenie: Praca poświęcona ocenie informacji i promocji jako instrumentów działalności marketingowej na rzecz agroturystyki. Przedstawiono...
������:
225.5 KB
����:
03.09.2011
Page:  1 2 Next »