Akademia Bialska Nauk Stosowanych : ÄÐÙÛÞÒëÙ ÐàåØÒ RSS

Tom IV, nr 1, rok 2011 RSS

WersjÄ… pierwotnÄ… niniejszego numeru jest wersja papierowa.

ÄÐÙÛë

ÃßÞàïÔÞçØâì ßÞ: ID | ½Ð×ÒÐÝØî | ßÞ ßÞßãÛïàÝÞáâØ | ´ÐâÕ | Submitter | °ÒâÞà | ÀÕÙâØÝÓ
Page:  « Previous 1 2

09_informacja_turystyczna...5079.pdf ÁÚÐçÐâì

ºàÐâÚÞÕ ÞߨáÐÝØÕ:
Streszczenie: Praca poświęcona ocenie organizacji i funkcjonowania systemów informacji turystycznej w miastach oraz jej roli w kształtowaniu ru...
ÀÐ×ÜÕà:
297.6 KB
´ÐâÐ:
03.09.2011

08_etnocentryzm_konsumencki...92039.pdf ÁÚÐçÐâì

ºàÐâÚÞÕ ÞߨáÐÝØÕ:
Streszczenie: W artykule dokonano analizy postaw konsumentów wobec produktów regionalnych, która może być ważnym ogniwem przy budowaniu strat...
ÀÐ×ÜÕà:
240.0 KB
´ÐâÐ:
03.09.2011

06_education_and_regional_development...9645.pdf ÁÚÐçÐâì

ºàÐâÚÞÕ ÞߨáÐÝØÕ:
Abstract: The contribution of human capital is well recognized in organization’s and society’s prosperity. Thus, the competitiveness of global ...
ÀÐ×ÜÕà:
234.7 KB
´ÐâÐ:
03.09.2011

05_convention_bureau36859.pdf ÁÚÐçÐâì

ºàÐâÚÞÕ ÞߨáÐÝØÕ:
Streszczenie: Artykuł zawiera ogólną charakterystykę krajowych convention bureau, organizacji odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku poszczeg
ÀÐ×ÜÕà:
223.8 KB
´ÐâÐ:
03.09.2011

04_marketing_miast_szczegolnych62642.pdf ÁÚÐçÐâì

ºàÐâÚÞÕ ÞߨáÐÝØÕ:
Streszczenie: Celem artykułu jest zdefiniowanie kategorii oraz istoty miast szczególnych w dziedzinie wiedzy określanej jako marketing miejsc. P...
ÀÐ×ÜÕà:
232.8 KB
´ÐâÐ:
03.09.2011

03_strony_internetowe_jako_narzedzie...85327.pdf ÁÚÐçÐâì

ºàÐâÚÞÕ ÞߨáÐÝØÕ:
Streszczenie: W ciągu ostatnich kilkunastu lat Internet rozprzestrzenił się praktycznie na cały świat. Na samym początku stanowił narzędzie...
ÀÐ×ÜÕà:
229.0 KB
´ÐâÐ:
03.09.2011

02_zroznicowanie_interpretacyjne...94661.pdf ÁÚÐçÐâì

ºàÐâÚÞÕ ÞߨáÐÝØÕ:
Streszczenie: We wstępie do artykułu został krótko przedstawiony rys rozwojowy marketingu terytorialnego. Początkowo marketing był charaktery...
ÀÐ×ÜÕà:
204.6 KB
´ÐâÐ:
03.09.2011

01_istota_i_etapy_rozwoju...11188.pdf ÁÚÐçÐâì

ºàÐâÚÞÕ ÞߨáÐÝØÕ:
Streszczenie: Marketing terytorialny (marketing miejsca) to bez wątpienia jeden z najszybciej rozwijających się w ostatnim okresie obszarów teo...
ÀÐ×ÜÕà:
283.8 KB
´ÐâÐ:
03.09.2011
Page:  « Previous 1 2