Akademia Bialska Nauk Stosowanych : �������� ����� RSS

Tom IV, nr 2, rok 2011 RSS

Wersją pierwotną niniejszego numeru jest wersja papierowa.

�����

����������� ��: ID | �������� | �� ������������ | ���� | Submitter | ����� | �������
Page:  « Previous 1 2

17 Spis treści �������

������:
108.3 KB
����:
28.12.2011

01 POZYCJONOWANIE JAKO PODSTAWA STRATEGII MARKETINGOWEJ MIAST I REGIONÓW �������

������� ��������:
Streszczenie: Autor przedstawił istotę oraz główne uwarunkowania i etapy strategii pozycjonowania jednostek terytorialnych. Problem wyraźnie z...
������:
220.6 KB
����:
27.12.2011

09 SAMORZĄD GMINY JAKO PODMIOT DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NA PRZYKŁADZIE GMIN OBJĘTYCH SIECIĄ NATURA 2000 �������

������� ��������:
Streszczenie: W opracowaniu dokonano oceny aktywności władz samorządowych 14 gmin regionu Zielone Płuca Polski w realizacji działań marketing...
������:
220.6 KB
����:
28.12.2011

06 PUBLIC RELATIONS W DZIAŁALNOŚCI JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO �������

������� ��������:
Streszczenie: W niniejszym opracowaniu przedstawiono zagadnienie wykorzystania public relations (PR) w komunikacji marketingowej jednostek samorzą...
������:
298.1 KB
����:
27.12.2011

08 WYKORZYSTANIE INSTRUMENTÓW MARKETINGU TERYTORIALNEGO NA OBSZARACH WIEJSKICH WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO �������

������� ��������:
Streszczenie: Celem opracowania jest przedstawienie wybranych instrumentów z zakresu marketingu terytorialnego kierowanych przez władze samorząd...
������:
260.1 KB
����:
28.12.2011
Page:  « Previous 1 2