Informujemy, o możliwości wzięcia udziału w zamkniętym wyjazdowym szkoleniu pn.: „Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych” ” (2 dni po 8 godzin).
Szkolenie realizowane będzie w ramach projektu „Stawiamy na Rozwój Zintegrowany!” - Zadanie 6 - Rozwój kompetencji kadry zarządzającej i administracyjnej w zakresie zarządzania mieniem
Szkolenie skierowane jest do pracowników Działu Inwestycji i Utrzymania Obiektów oraz przedstawicieli władz uczelni.
W szkoleniu mogą wziąć udział 4 osoby.
Planowany termin realizacji szkolenia to I- II. 2020 r.
Program szkolenia będzie obejmował m.in.: obowiązki właściciela/zarządcy nieruchomości; eksploatację budynków, instalacji i urządzeń technicznych; remonty; zarządzanie umowami dot. eksploatacji obiektu budowlanego.
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w ww. szkoleniu wypełniają Wniosek o udział w szkoleniu zamkniętym i składają go w terminie do 10 stycznia 2020 r. do godz. 15.30 w Biurze projektu, ul. Sidorska 95/97, pok. nr 370. (Godziny pracy Biura 7.30-15.30).
Decyzję o zakwalifikowaniu na szkolenie podejmuje Rektor uczelni w oparciu o analizę bieżących planów rozwoju zasobów kadrowych uczelni, analizę profili kompetencji poszczególnych stanowisk oraz analizę potrzeb szkoleniowych przeprowadzoną na etapie przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu.
Donnerstag, den 19. Dezember 2019 um 15:13 Uhr