Kryteria decydujące o udziale w projekcie
Wszyscy uczestnicy projektu muszą należeć do grupy osób zamieszkujących, pracujących lub uczących się na terenie miasta Biała Podlaska lub w powiecie bialskim;
Osiągnięcie najwyższych wyników z testu wstępnego, przeprowadzonego w siedzibie PSW z zakresu robotyki i ocena na świadectwie z przedmiotu Informatyka z ostatniego roku nauki;
Rekrutacja do projektu prowadzona będzie w biurze projektu tj. siedzibie Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej - w oparciu o ustalone kryteria i limity miejsc wynikające z wniosku o dofinansowanie Projektu.
Akademia Robotyki
I edycja luty 2019 r. - czerwiec 2019 r.
II edycja październik 2019 r. - luty 2020 r.
III edycja wrzesień 2020 r. - listopad 2020 r.
Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest zgłoszenie niepełnoletniego Uczestnika przez jego Opiekuna lub samodzielne zgłoszenie pełnoletniego Uczestnika poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego (Zacznik_1.docx ) i dostarczenie w wyznaczonym terminie do biura projektu, mieszczącego się w siedzibie Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej ul. Sidorska 95/97, p. 335 R w godz. 7.30 do 15.30. Wraz z formularzem należy dostarczyć zgodę na wykorzystanie wizerunku (Zacznik_2.docx ) oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych (Zacznik_3.doc ) w związku z realizacją projektu i w celu promowania jego działań.
Harmonogram rekrutacji
III Edycja:
1. 01 luty - 09 marzec 2020 r. – przyjmowanie dokumentów.
2. 09 marzec 2020 r. - spotkanie organizacyjne - sala nr 123, godznia 16:00 - budynek główny PSW.
3. 10 marzec 2020 r. przesłanie informacji o zakwalifikowaniu do projektu Lista rankingowa
4. 01 wrzesień - pierwsze zajęcia.
II Edycja:
1. 11 wrzesień - 25 październik 2019 r. – przyjmowanie dokumentów.
2. 25 październik - spotkanie organizacyjne - sala nr 121, godznia 16:00 - budynek główny PSW.
3. 28 październik - przesłanie informacji o zakwalifikowaniu do projektu Lista rankingowa
4. 29 październik - pierwsze zajęcia. Godzina 15:30-16:30, sla 277 i 285.
5. 04 marca - turniej - Hol główny PSW g. 09:00
I Edycja:
1. 31 styczeń - 28 luty 2019 r. – przyjmowanie dokumentów.
2. 04 marzec - spotkanie organizacyjne - sala nr 120, godzina 16:30 - budynek główny PSW.
3. 06 marzec - przesłanie informacji o zakwalifikowaniu do projektu Lista rankingowa
4. 07 marzec - pierwsze zajęcia. Godzina 16:00-18:30, sala 234 i 374.
Freitag, den 11. Januar 2019 um 11:50 Uhr Zuletzt aktualisiert am Dienstag, den 08. Dezember 2020 um 12:35 Uhr