Trwają zapisy do 15 – jubileuszowej edycji Global Management Challenge Poland. GMC to największa w Polsce, jak i na świecie, symulacja biznesowa odbywająca się równolegle w ponad 30 krajach w formie konkursu on-line. W rywalizacji udział biorą zespoły (3-5 osób) studenckie (II – V rokstudiów) oraz firmowe.
Drużyny podczas rozgrywki występując w roli menedżerów zarządzających. W każdym cyklu decyzyjnym podejmują ponad 70 kluczowych dla ich firmy decyzji dążąc do osiągnięcia jak najwyższego wyniku inwestycyjnego (który jest głównym kryterium oceny w rywalizacji).
Projekt daje wiele możliwości nauki, rozwoju wiedzy i umiejętności menedżerskich. Podejmowane w konkursie decyzje dotyczą wszystkich obszarów działalności firmy w związku z czym pozwalają nie tylko na rozwój umiejętności analitycznych, ale również stwarzają okazję aby poszerzyć wiedzę na tematy związane z finansami, zarządzaniem produkcją, sprzedażą, logistyką, zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Drużynowy charakter rywalizacji pozwala również rozwijać umiejętności miękkie związane z pracą zespołową, podziałem obowiązków czy też komunikacją. Dodatkowo udział w wydarzeniu to świetna okazja do zawarcia ciekawych znajomości oraz nawiązania kontaktu z potencjalnymi pracodawcami.
Zaletą GMC jest również możliwość rywalizacji zespołów studenckich z pracownikami firm takich jak Deloitte, LOTTE Wedel, Grupa Żywiec, JTI, Volvo Group Trucks Poland czy też PGE i porównywanie bieżącej wiedzy akademickiej z doświadczeniem praktyków.
Aby wziąć udział w konkursie należy:
- utworzyć zespół (3-5 osób) - istnieje możliwość łączenia studentów różnych lat i kierunków studiów oraz uczelni w jednej drużynie.
- wypełnić kartę rejestracyjną dostępną na stronie www.gmcpoland.pl/rejestracja-studentow/
- po otrzymaniu potwierdzenia od organizatorów wypełnić dostępną na stronie aplikację z informacjami na temat uczestników i odesłać ją mailem na adres
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Rejestracja zespołów studenckich potrwa do 20 października 2014.
Więcej informacji można znaleźć na stronie : www.gmcpoland.pl
Ambasadorem konkursu GMC Poland w PSW im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej jest mgr Mariusz Pyra ( This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ).
Organizator w Polsce: BIGRAM
Sponsorzy: Deloitte, MasterCard
Sponsor Alumni GMC: Orange Polska
Patroni honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski
Patroni medialni: Gazeta Ubezpieczeniowa, Personel i Zarządzanie, THINKTANK
Patroni internetowi: MarkaPracodawcy.pl, PulsHR.pl, wnp.pl, GetResponse
Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, magazyn TREND, dlaStudenta.pl, Eurostudent, KarierawFinansach.pl, Stowarzyszenie Studentów BEST, studia.net, studia.tv