Oferta pracy nr 02/11/2021

Stanowisko: Konsultant do spraw obsługi klienta

 

PROFIL FIRMY:

Nazwa firmy : EFIKADO Sp. z o.o.

Adres firmy: 00-175 Warszawa, al. Jana Pawła II 70/14

Osoba upoważniona przez pracodawcę do kontaktu z pośrednikiem pracy: Krzysztof Sokół

Oczekiwana forma kontaktu: mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Telefon: 539-470-019

Srtona www: www.efikado.pl

OFERTA PRACY:

Miejsce pracy: telepraca-miejsce zamieszkania

Liczba oferowanych miejsc pracy: 14

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Wymiar czasu pracy: pełny wymiar: 7h, praca w godzinach 13.00-20.00

Proponowane wynagrodzenie brutto: płaca minimalna krajowa

Zakres obowiązków: osoba odpowiedzialna za przyjmowanie zamówień dla firmy farmaceutycznej i przeprowadzanie ankiet

Uwagi:

Praca dla osób z niepełnosprawnością w stopniu znacznym lub umiarkowanym, praca na własnym sprzęcie zgodnie z wymogami przedstawionymi niżej w Uwagach

KANDYDAT/KA:

Wiek: 18-60

Wymagane wykształcenie: średnie

Wymagane wykształcenie: licencjackie, wyższe

Oczekiwane kwalifikacje, umiejętności i uprawnienia: Umiejętność łatwego wysławiania, płynne czytanie, sprawne pisanie, podzielność uwagi (słuchanie i wypełnianie ankiety), dobra dykcja i wymowa, obsługa komputera (MS Office, MS Outlook, przeglądarka internetowa, Skype) Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w stopniu znacznym lub umiarkowanym.

Dodatkowe predyspozycje: przyjemny tembr głosu

Wymagany staż pracy: mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center

Uwagi: wymagania techniczne: Microsoft Windows, procesor 2 Ghz/2 rdzenie, pamięć operacyjna 4 Gb, prędkość Internetu 20 Mb/s, słuchawki USB, internet stacjonarny, telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód; Internet mobilny (Play, Plus, Orange Mobilny)nie jest akceptowany.

Czytniki ekranowe nie obsługują aplikacji.

 

Thursday, 18 November 2021 11:09 Last Updated on Thursday, 18 November 2021 11:19 Written by Anna Siedlecka