Oferta pracy nr 02/11/2021
Stanowisko: Konsultant do spraw obsługi klienta
PROFIL FIRMY:
Nazwa firmy : EFIKADO Sp. z o.o.
Adres firmy: 00-175 Warszawa, al. Jana Pawła II 70/14
Osoba upoważniona przez pracodawcę do kontaktu z pośrednikiem pracy: Krzysztof Sokół
Oczekiwana forma kontaktu: mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Telefon: 539-470-019
Srtona www: www.efikado.pl
OFERTA PRACY:
Miejsce pracy: telepraca-miejsce zamieszkania
Liczba oferowanych miejsc pracy: 14
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny wymiar: 7h, praca w godzinach 13.00-20.00
Proponowane wynagrodzenie brutto: płaca minimalna krajowa
Zakres obowiązków: osoba odpowiedzialna za przyjmowanie zamówień dla firmy farmaceutycznej i przeprowadzanie ankiet
Uwagi:
Praca dla osób z niepełnosprawnością w stopniu znacznym lub umiarkowanym, praca na własnym sprzęcie zgodnie z wymogami przedstawionymi niżej w Uwagach
KANDYDAT/KA:
Wiek: 18-60
Wymagane wykształcenie: średnie
Wymagane wykształcenie: licencjackie, wyższe
Oczekiwane kwalifikacje, umiejętności i uprawnienia: Umiejętność łatwego wysławiania, płynne czytanie, sprawne pisanie, podzielność uwagi (słuchanie i wypełnianie ankiety), dobra dykcja i wymowa, obsługa komputera (MS Office, MS Outlook, przeglądarka internetowa, Skype) Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w stopniu znacznym lub umiarkowanym.
Dodatkowe predyspozycje: przyjemny tembr głosu
Wymagany staż pracy: mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center
Uwagi: wymagania techniczne: Microsoft Windows, procesor 2 Ghz/2 rdzenie, pamięć operacyjna 4 Gb, prędkość Internetu 20 Mb/s, słuchawki USB, internet stacjonarny, telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód; Internet mobilny (Play, Plus, Orange Mobilny)nie jest akceptowany.
Czytniki ekranowe nie obsługują aplikacji.
Thursday, 18 November 2021 11:09 Last Updated on Thursday, 18 November 2021 11:19