GMC

 

 Zachęcamy do udziału w 15. polskiej edycji konkursu GMC w Polsce aktywnych, zmotywowanych studentów, którzy chcą w konkursie sprawdzić swoją wiedzę, zdobyć ciekawe doświadczenie, rozwijać swoje umiejętności.

 


Zasady konkursu

Rolą drużyn (zespoły 3-5 osób) startujących w konkursie jest zarządzanie wirtualnym przedsiębiorstwem na symulowanym rynku. Uczestnicy wypełniają arkusze decyzyjne on-line decydując m.in. o skali i jakości produkcji, kanałach dystrybucji, cenach
i promocji swoich produktów, wynagrodzeniu kadry, wydatkach na marketing, podejmowanych inwestycjach, rozbudowie firmy, emisji akcji, wypłatach dywidendy itp. Zastosowana w konkursie symulacja komputerowa jest interaktywna,
w związku z tym zespoły konkurują ze sobą, rywalizując o osiągnięcie jak najlepszych wyników finansowych. Wszystkie spółki są notowane na giełdzie, gracze mogą śledzić rozwój rynku i zachowania konkurencji. Po każdym cyklu decyzyjnym drużyny otrzymują raporty o wynikach swoich działań, reakcji konsumentów i inwestorów na prowadzoną politykę. Na podstawie raportu i obserwacji przygotowują kolejny zestaw decyzji operacyjnych dla swojego przedsiębiorstwa.

Kolejne cykle decyzyjne składają się na etap konkursu. Cała gra toczy się on-line, dlatego uczestnicy mogą sami organizować sobie czas pracy. Wszystkie cykle i etapy (on-line) prowadzą do wyłonienia najlepiej zarządzających zespołów w kraju,
a następnie na świecie.

Kluczem do osiągnięcia sukcesu w symulacji jest kompleksowe zrozumienie sytuacji rynkowej, zaplanowanie strategii rozwoju dla swojej firmy, z uwzględnieniem źródeł finansowania, oraz zachowania konkurencji. O powodzeniu w rywalizacji decyduje umiejętność współpracy w zespole, dynamicznego reagowania na zmiany rynkowe oraz skłonność do podejmowania ryzyka.

Korzyści z udziału w GMC dla studentów:

  • innowacyjny sposób odbycia pierwszych praktyk zarządzania
  • spojrzenie na cały system funkcjonowania firmy z pozycji Zarządu
  • weryfikacja i uzupełnienie wiedzy akademickiej o prawdziwe doświadczenia
  • rozwój umiejętności: pracy w zespole, planowania strategicznego, podejmowania decyzji w średnim i długim okresie, myślenia analitycznego, zarządzania zmianą, analizy szans i zagrożeń
  • rywalizacja z profesjonalistami i praktykami biznesu
  • okazja do zawarcia ciekawych znajomości
  • nawiązanie kontaktów z potencjalnymi pracodawcami – pomost do świata biznesu – szansa zdobycia praktyk, staży, pracy
  • promocja finalistów poprzez wywiady w prasie ekonomiczno – społecznej, na stronach internetowych
  • możliwość uczestnictwa najlepszych w Gali Finałowej konkursu
  • dla zwycięzców – reprezentowanie naszego kraju na Finałach Światowych, studia podyplomowe w Akademii Koźmińskiego.

 

Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.gmcpoland.pl

W sprawie zespołów studenckich informacji udzielają:

Tomasz Duda Project Manager mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.  
tel. 605 559 641

Michał Przybylski Campus Recruiter mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.  
tel. 605 551 657

Ambasadorem konkursu GMC Poland w PSW im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej jest:
mgr Mariusz Pyra
 mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.  

 


 

czwartek, 02 października 2014 11:13 Poprawiony: wtorek, 07 października 2014 10:53