Oferta pracy nr 10/05/2021
Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim/j. francuskim
PROFIL FIRMY:
Nazwa firmy : Voice Contact Center
Adres firmy: ul. Równoległa 4a, 02-235 Warszawa
Adres email:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Osoba upoważniona przez pracodawcę do kontaktu z pośrednikiem pracy: Joanna Frańczuk
Oczekiwana forma kontaktu: e-mail
Telefon: 578-993-599
OFERTA PRACY:
Miejsce pracy: Lublin/zdalnie
Liczba oferowanych miejsc pracy: 10
Rodzaj umowy: zlecenie/pracę
Proponowane wynagrodzenie brutto : 26 zł brutto
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Zakres obowiązków :
- Profesjonalna obsługa klienta w języku niemieckim/francuskim ( email; czat)
- Wsparcie klientów w rozliczeniach, płatnościach, kwestiach technicznych
- Rozwiązywanie zadań: konfiguracja, rozwiązywanie problemów, anulowanie, zwroty itp.
- Współpraca z zespołami z innych działów w celu rozwiązania eskalacji problemów i zadań w ustalonym terminie
KANDYDAT/KA:
Wiek: -
Oczekiwane kwalifikacje, umiejętności i uprawnienia:
- Biegła znajomość języka niemieckiego/francuskiego w mowie i piśmie (min. C1)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B2)
- Dyspozycyjność od poniedziałku do niedzieli-wsparcie w sytuacjach doraźnych i zwiększonego zapotrzebowania
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, umie sprawnie obsługiwać klientów;
- Sprawna obsługa komputera
- Znajomość Pakietu MS Office oraz narzędzia Google
- Znajomość platformy Android i / lub iOS
- Zdolności analityczne i łatwość rozwiązywania problemów
- Umiejętność zorganizowania sobie czasu pracy i wyznaczania priorytetów
środa, 02 czerwca 2021 08:10
Poprawiony: środa, 02 czerwca 2021 22:36
Wpisany przez Anna Siedlecka